Przeprowadzka w sezonie: jak radzić sobie z większym zapotrzebowaniem na usługi
Na pewno każdy, kto już przeprowadzał się w sezonie, wie, że to zupełnie inna bajka niż w mniejszym natężeniu zapytania klientów. Jak radzić sobie z taką sytuacją?
1. Planowanie
Przed wszystkim ważne jest przemyślenie wyprzedzenia oraz planu działania w związku z tym. Umawianie się z klietami, quote’owanie, realizacja projektów – wszystko to wymaga od wspaniałego zespołu odpowiedniego czasu i planowania.
2. Pozytywne nastawienie
Warto wzmacniać pozytywne nastawienie u pracowników – to klienci decydują się na wasze usługi, warto to doceniać. Każdy kolejny zadowolony klient, to niewątpliwie zadowolenie dla zespołu oraz przyniesienie kolejnych zleceń.
3. Kreatywność
Jeśli wszyscy są zajęci i każda możliwa chwila jest przeznaczona na pracę, warto pomyśleć i zaczac działać przez wieczory i weekendy. Pracujemy tam, gdzie jest nasza siła robocza, odgórne wymagania tylko uaktywniają nasze pomysły.
4. Podejmowanie wyzwań
Duże zapotrzebowanie na usługi wiąże się z nadmiarem pracy, ahministracyjnymi zadaniami, dodatkowymi wysiłkami, ale przede wszystkim z nabieraniem doświadczenia. Warto brać wszystkie trudne zlecenia jako wyzwanie i skupić się na rozwoju.
5. Korzystanie ze starej rady
Korzystaj z doświadczeń, które zdobyłeś w przeszłości. Warto pamiętać o podstawowej zasadzie “w ciężkich sytuacjach należy dawać przykład”. Jest to tylko skrót na wyjście z trudnej sytuacji, ale to na pewno dobry początek.
Najnowsze komentarze